Każda osoba, która prowadzi biznes czy zajmuje się sprawami biurowymi wie, że każde jej działanie powinno być starannie zaplanowane i przemyślane. Podobnie jest w momencie, gdy chcemy zmienić siedzibę naszego biura.
Przygotowania do przeprowadzki biura powinniśmy zacząć od ustalenia (na początku orientacyjnie) daty przeprowadzki. Im wcześniej znany jest termin tym więcej czasu na spokojne i dokładne działanie. Kolejną czynnością powinno być poinformowanie każdego pracownika naszej firmy o planowanej przeprowadzce. Należy pamiętać przy tym, że wśród pracowników mogą znajdować się osoby, które szczególnie przywiązały się do danego miejsca i będą potrzebowały więcej czasu na oswojenie się z tą informacją. Wszystkie te czynności należy wykonać zatem z odpowiednim zapasem czasowym.
W miarę możliwości należy zapoznać pracowników z nową siedzibą firmy, sposobem rozmieszczenia w niej stanowisk pracy itd. Niezbędne będzie też sporządzenie listy rzeczy, które objęte będą przeprowadzką, a które zostaną poddane utylizacji. Informacja ta może pomóc nam podjąć decyzję czy rzeczy będziemy pakować sami czy powierzymy tą czynność profesjonalnej firmie do przeprowadzek. Pamiętajmy przy tym, że niektóre czynności, jak chociażby demontowanie i ponowne złożenie mebli, jest dla osób, które nie posiadają odpowiedniej wprawy i doświadczenia dosyć kłopotliwe i czasochłonne. Warto więc powierzyć tą czynność fachowcom. Jeżeli zdecydujemy się pakować część rzeczy na własną rękę pamiętajmy o dokładnym zabezpieczeniu sprzętów takich jak np. monitory. Do tych czynności z pewnością potrzebować będziemy folii bąbelkowych i foli stretch. Kolejną bardzo istotną sprawą jest zabezpieczenie i odpowiednie opisanie pakowanych dokumentów, dzięki czemu unikniemy zbędnego bałaganu i chaosu przy rozpakowywaniu.
Jeżeli wiemy już co chcemy zabrać. Wiemy czy będziemy wykonywać niektóre czynności sami czy wybierzemy kompleksowy pakiet usług, kolejnym krokiem będzie kontakt z firmą do przeprowadzek. W tym momencie powinniśmy poprosić o zarezerwowanie terminu oraz o wycenę usługi. Należy potwierdzić datę przeprowadzki wśród pracowników, zwłaszcza jeżeli wcześniej podaliśmy datę orientacyjną.
Jeżeli wszystko zostało dobrze zaplanowane i przemyślane przeprowadzka na pewno przebiegnie szybko i bezproblemowo, a nam pozostanie cieszyć się z nowej siedzimy naszego biura.
Sprawdź ofertę Przeprowadzki firm Poznań

Przeprowadzka może być szybka, sprawna i niedroga! Zadzwoń i spytaj o cenę: 791-981-941